وبلاگ

دستگاه شیرینگ پک مناسب همه ی کسب و کارها!!

دستگاه شیرینگ

دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک راه حل همه کاره و ضروری برای بخش بزرگی از  مشاغل هستند که با استفاده از حرارت و پلاستیک، محصولات را بسته بندی می کنند و طراوت و یکپارچگی را تضمین می کنند. بیاموزید که چگونه این ماشین ها نیازهای مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ را برآورده می کنند و چگونه تولید را بهبود می بخشند.

کسب‌وکارهای امروزی دائماً در حال تحول هستند و به همراه آن نیاز به راه‌حل‌های بسته‌بندی کارآمد و انعطاف‌پذیر است. اینجاست که ماشین‌های ب تجاری شرینک وارد می‌شوند.

انتخاب دستگاه بسته بندی کارآمد

وقتی نوبت به انتخاب کارآمدترین ماشین های بسته بندی می شود،باید چند مورد را در نظر بگیرید. مدل‌های اصلی موجود به دو دسته تقسیم می‌شوند:  شیرینگ پک تونلی و سلفون کش . تفاوت اصلی بین این دو نوع ماشین بسته بندی مربوط به روش بسته بندی فیلم در اطراف محصولاتی است که نیاز به پک شدن دارند. همچنین جنس نایلون مصرفی نیز متفاوت است.

هر دو مدل کارخود را بدرستی انجام میدهند ولی میزان کارآمدبودن آنها به انتخاب شما بستگی دارد. اگر دستگاه مناسب محصول وشرایط خود را انتخاب کنید به نتیجه عالی خواهید رسید.در ادامه 2مدل اصلی را شرح داده ایم:

دستگاه شرینگ تونلی

این دستگاه مناسب بسته بندی مجدد اکثر محصولات جعبه ای و بطری است. از تونل حرارتی، کانوایر و تیغه دوخت تشکیل میشود. استفاده از دستگاه بسیار ساده است و فقط به یک کارگر نیاز دارد. افرادی که نیاز به بسته بندی محکم و مستحکم دارند بهتر است از این مدل استفاده کنند. دستگاه تونلی به 3 دسته زیر تقسیم میشوند

سالن نمایشگاه ایران پک

دستگاه شیرینگ سلفون کش

دستگاه‌های شرینک رپ تجهیزات صنعتی هستند که برای بسته‌بندی یک محصول در یک فیلم پلاستیکی شرینک استفاده می‌شوند. هنگامی که این فیلم گرم می شود، اطراف محصول جمع می شود و باعث محافظت در برابر هوا می شود و ظاهر کالای بسته بندی شده را بهبود می بخشد. این فناوری نه تنها محصول را از گرد و غبار، رطوبت و آلودگی در امان نگه می‌دارد، بلکه امکان نمایشی تمیز و حرفه‌ای را نیز فراهم می‌کند که برای تجارت ضروری است.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

این مدل برای کسانی که به یک دستگاه بسته بندی کوچک ، کم مصرف، همه کاره و قابل اعتماد نیاز دارند ایده آل است. با طراحی حرفه ای و قیمت مناسب برای مشاغل کوچک و متوسط ​​مناسب است.شیرینگ کابینی سرعت و دقت را ارائه می دهد و مناسب پک مواد غذایی گرم و سرد است. دستگاه جمع و جور است، اما بسیار کارآمد است.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله “دستگاه شیرینگ پک کابینی” چیست را مطالعه کنید.

کاربرد بسته بندی شیرینگ در صنایع مختلف

حمل و نقل (لجستیک)

تصور کنید اگر قرار بود بطری های آب معدنی به تنهایی جابه جا شوند چه اتفاقی رخ میداد… یکی از مهم ترین بخش هایی از صنعت که نیاز به شرینگ نهایی دارد حمل و نقل است. بدون آن تمامی کار ها کند پیش میروند و سرعت بسیار کاهش میبابد. با این کار انبار محصولات نیز تحت تاثیر قرار میگیرد و شمارش بسیار ساده میشود.

صنایع غذایی

در صنایع غذایی، ماشین‌های بسته بندی کوچک تضمین می‌کنند که مواد غذایی تازه باقی می‌مانند و در برابر آلودگی محافظت می‌شوند. محصولاتی مانند مرغ، پنیر، میوه ها و شیرینی ها را درنظر بگیرید، لایه پلاستیکی که در نهایت به آنها اضافه میشود ضامن کیفیت آن هاست. این موضوع باعث افزایش اعتماد مشتری و بالا رفتن فروش نیز میشود.

بیشتر بخوانید: معرفی فناوری های نوین دستگاه های شیرینگ پک

بخش داروسازی

ایمنی در صنعت داروسازی بسیار مهم است و همیشه اقداماتی برای افزایش آن انجام مشود. دستگاه‌های پک تضمین می‌کنند که جعبه داروها در برابر آلودگی خارجی محافظت می‌شوند و در عین حال یکپارچگی محصول را حفظ می‌کنند. البته توجه کنید که ابتدا دارو ها باید درون جعبه یا هرگونه بسته بندی اولیه قرار بگیرند و سپس با نایلون پک شوند.