وبلاگ

مزایای بسته‌ بندی با نایلون شیرینگ

بسته‌ بندی با نایلون شیرینگ

آیا می‌دانید نایلون شیرینگ پک چیست؟ این نایلون‌ها به طور گسترده‌ای در بسته‌بندی مواد غذایی به کار می‌روند. زیرا دارای خصوصیاتی هستند که باعث می‌شوند مواد غذایی از اکسیداسیون در امان بمانند و در نتیجه برای مدت طولانی‌تری تازگی خود را حفظ کنند. این نایلون‌ها شفاف هستند و کمک می‌کنند تا مواد درون آن‌ها رطوبت زده نشوند و همچنین از گردوغبار نیز در امان بمانند. البته مزایای بسته‌ بندی با نایلون شیرینگ به همین چند موردی که اشاره کردیم محدود نمی‌شود؛ بنابراین می‌خواهیم در این مقاله با جزئیات بیشتری به آن‌ها بپردازیم. همراه ما باشید.

نایلون شیرینگ چیست؟

محصولی به نام نایلون شیرینگ در بازار وجود دارد؛ اما شاید بسیاری از خوانندگان ما با آن آشنایی نداشته باشند. این محصول در سال 1935 کشف شد. این نایلون از جنس پلی اتیلنی به نامLDPEL  است. این نوع پلیمر در طبیعت بسیار فراوان است و معمولا هم از نفت خام مشتق می‌شود.

نایلون شیرینگ در اصل یک نوع فیلم پلاستیکی محسوب می‌شود که به دلیل ویژگی ‌هایی مانند شفاف و براق بودن برای بسته‌بندی مواد غذایی مورد توجه قرار گرفته است. با دستگاه شیرینگ پک و این نایلون محصولات مختلفی را بسته بندی می‌کنند. البته از آن برای بسته ‌بندی تجهیزات خودرو، تجهیزات الکترونیک و حتی وسایل ورزشی هم استفاده می‌شود. چنین محصولی می‌تواند در دماهای مختلف محصول شما را از آسیب و خراش در امان نگه دارد.

مهم‌ترین ویژگی‌ های نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ یا شیرینک ویژگی‌ های منحصر به فردی دارد که آن را به محصولی پرتقاضا تبدیل کرده است. همین ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا این محصول بتواند به بهترین شکل تجهیزات و موادی که در آن قرار می‌گیرند را محافظت کند. این محصول در ابعاد مختلفی موجود است و با آن کالاهای زیادی را می‌توانید بسته‌بندی کنید.

بسته‌ بندی با نایلون شیرینگ

حساس به تغییرات دما

جالب است بدانید که این نایلون به تغییرات دما حساس است؛ این یعنی می‌توانید در هر دمایی از نایلون شیرینگ استفاده کنید و نگران خرابی مواد غذایی و محصولاتی که با نایلون شیرینگ بسته ‌بندی کرده‌اید نباشید.

جلوگیری از نفوذ رطوبت و گردوغبار

ویژگی مهم دیگری که این نوع نایلون‌ها دارند این است که از نفوذ هرگونه رطوبت و گردوغبار جلوگیری می‌کنند که این خصوصیات بیشتر برای بسته‌بندی مواد غذایی مورد توجه قرار گرفته است. زیرا این مواد حتماً باید به صورت تازه به مصرف‌کننده برسند.

محافظت محصولات از آسیب خورشید

می‌دانیم که اشعه های نور خورشید مضر هستند و می‌توانند به تجهیزات و مواد دیگر آسیب برسانند. اما اگر از نایلون شیرینگ برای بسته‌بندی استفاده می‌کنید، دیگر نگران نباشید. این محصول اجازه نمی‌دهد اشعه های مضر به کالا یا مواد غذایی برسند.

محافظت از کالا در برابر ضربه و خراش

ویژگی بعدی که باید به آن دقت کنید این است که نایلون شیرینگ از ضربه دیدن و ایجاد خراش روی کالا و تجهیزات جلوگیری می کند. بنابراین برای پک کردن وسایل در هنگام اثاث‌کشی و جابه‌جایی نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

مهم‌ترین مزایای بسته‌بندی با نایلون شیرینگ

حالا که از ویژگی‌ های مطلوب نایلون شیرینگ اطلاع دارید و خود محصول را نیز می‌شناسید، بیایید مزیت ‌های آن را نیز بررسی کنیم. چرا بهتر است محصولات خود را با دستگاه شیرینگ بسته‌بندی کنیم؟

دوام زیاد و طولانی نایلون شیرینگ پک

الیاف نایلون شیرینگ بسیار بادوام است و به همین دلیل هم می‌تواند برای طولانی مدت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد و در برابر سوراخ شدن و پارگی نیز بسیار مستحکم است. اگر قصد اثاث‌کشی دارید یا می‌خواهید محصولات را برای شهر دیگری بسته ‌بندی کرده و بفرستید، حتماً از این نایلون‌ها استفاده کنید و مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید.

شفاف بودن نایلون شیرینگ پک

نایلون ‌های شیرینگ شفاف هستند و این یک فرصت عالی برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند محصولات خود را با ظاهری شیک به نمایش بگذارند. با بسته‌بندی کالاها با نایلون شیرینگ هم نشان می‌دهید چه چیزی درون بسته‌بندی قرار گرفته است و هم به طور غیرمستقیم به بسته‌بندی جذاب و مقاوم اشاره دارید. پرداخت‌ های حرفه‌ای به مشتریان این اطمینان را می‌دهند که کالای بسته ‌بندی ‌شده سالم و تازه است.

ایمنی زیاد کالاها در نایلون شیرینگ پک

نایلون شیرینگ مانند یک محفظه محکم دور کالا قرار می‌گیرد و تضمین می‌دهد که آسیبی نبیند. فوق‌العاده است که این محصول حتی در برابر نور مضر خورشید نیز مقاوم است. به این ترتیب هرگز نگران آسیب دیدن یا فاسد شدن موادی که درون این فیلم‌ها هستند نشوید.

طراحی بسته ‌بندی شیرینگ با تصاویر مختلف

این یکی از ویژگی ‌های منحصر به فرد نایلون شیرینگ است که برای آنلاین شاپ‌ها و سایر کسب و کارها بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید تصویر برند یا لوگو خود را روی این پلاستیک‌ها چاپ کرده و با آن محصولات را بسته‌بندی کنید. همین خلاقیت ساده می‌تواند یکی از ابزارهای بازاریابی برای شما باشد و به معرفی بیشتر شما کمک کند. روی این بسته ‌بندی‌ها نام برند، راه‌ های ارتباطی، صفحات مجازی، شماره ‌های خود و… را درج کنید.

قابلیت بازیافت نایلون شیرینگ

همه ما باید از کالاهایی استفاده کنیم که قابلیت بازیافت بالایی دارند و برای محیط زیست خطرات کمتری ایجاد می‌کنند. نایلون شیرینگ به طور گسترده مورد استفاده می‌گیرد؛ بنابراین چقدر خوب است که قابلیت بازیافت هم دارد.

سالم بودن مواد اولیه شیرینگ پک

این خیلی مهم است که شیرینگ پک‌ها مواد سمی یا مضری درون خود ندارند. به همین دلیل آن‌ها برای بسته‌بندی مواد غذایی، مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده هستند. آن‌ها اصلاً بوی بدی نمی‌دهند و تحت‌تأثیر هیچ عامل شیمیایی دیگری قرار نمی‌گیرند. اگر مواد غذایی یا بهداشتی که تهیه می‌کنید، با این نوع نایلون بسته ‌بندی ‌شده است، از سالم ماندن آن مطمئن باشید.

به صرفه بودن نایلون شیرینگ

این آخرین مزیتی است که به آن اشاره می‌کنیم؛ اما به اندازه سایر مزایای نایلون شیرینگ مهم و قابل توجه است. شما می‌توانید کالاهای خود را با محصولی مقاوم، سالم، شفاف و سازگار با محیط زیست بسته‌بندی کنید که در عین حال هزینه زیادی نیز به شما تحمیل نمی‌کند. آنلاین شاپ ‌هایی که روزانه محصولات زیادی را بسته‌بندی کرده و ارسال می‌کنند قدر این ویژگی را به خوبی می‌دانند.

سخن پایانی

نایلون های شیرینگ برای بسته ‌بندی کالاهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب ابتدا توضیح دادیم نایلون شیرینگ چیست و چه ویژگی ‌هایی دارد و پس از آن به تفضیل از مزایای بسته‌ بندی با نایلون شیرینگ صحبت کردیم تا خوانندگان بدانند چرا بهتر است محصولات خود را با این فیلم‌ها بسته‌بندی کنند. امیدواریم این توضیحات مفید بوده باشند.