وبلاگ

بسته بندی لوازم خانگی با دستگاه شیرینگ بزرگ

دستگاه شیرینگ پک بزرگ مناسب لوازم خانگی

بسته بندی لوازم خانگی با دستگاه شیرینگ پک شاید بدلیل وزن زیاد در ابتدا امری محال بنظر برسد اما اینطور نیست. بسته بندی در تمامی بخش های مختلف صنعت نقش مهم و اساسی دارد. کارخانجات تولیدی لوازم خانگی و در کل محصولات بزرگ نیز از این امر استثنا نیستند. با این دستگاه شما میتوانید یخچال، مبل ، کمد های چوبی و تقریبا تمامی لوازم خانگی را پک کنید.

شیرینگ پک لوازم خانگی

لوازم خانگی یکی از پرفروشترین کالا های هر منطقه هستند و جز اقلام و نیاز های ضروری افراد و خانواده ها محسوب میشوند. مشتری قبل از دیدن محصول شما اول بسته بندی را میبیند و اگر مناسب نباشد اعتماد خود را به شما از دست خواهد داد. شیرینگ کردن به خریدار این اطمینان را میدهد که اولین نفری است که دسترسی به کالای خود دارد و نیازی نیست نگران خرابی باشد. دستگاه شیرینگ پک در سالهای اخیر به یکی از ضروری ترین بخش خط تولید تبدیل شده است.

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ بزرگ

ابتدا اپراتور باید برق دستگاه را وصل کند تا کانوایر شروع به حرکت کند و روشن شود. سپس گرم شدن کوره با گاز آغاز میشود. محصول را با دقت روی سینی جلویی دستگاه قرار دهید تا روی پروفیل ها حرکت کند به سمت تیغه دوخت. نایلون بالا و پایین کالا را میگیرد و توسط تیغه برش میخورد و وارد کوره میشود. داخل کوره با نیروی گاز شهری پرفشار، گرم میشود تا نایلون نرم و جمع شود. بعد از شرینک شدن، از انتهای دستگاه خارج میشود و توسط فن خنک میشود. اکنون محصول شما آماده ارسال به مراکز فروش شماست.

نحوه کار دستگاه شیرینگ بزرگ مناسب لوازم خانگی

ویژگی های دستگاه شیرینگ لوازم خانگی

نوار نقاله پروفیلی

در دستگاه های معمولی شیرینگ از توری 2میل گالوانیزه به عنوان نوار نقاله استفاده میشود. محصولات سنگین مانند لوازم خانگی به قطعه محکم و مقاوم تری نیاز دارند. پروفیل مناسب ترین انتخاب برای این نوع دستگاه است. نوار نقاله پروفیلی به راحتی میتواند وزن بالای لوازم خانگی را تحمل کند و آن را به سمت تونل حرارتی ببرد.

ابعاد بزرگ دستگاه شیرینگ

قطعا اولین چیزی که به ذهن شما میرسد ابعاد بیشتر است. قطعا عرض دهنه نقش اساسی و مهمی دارد. شیرینگ کردن یخچال و یا لباسشویی فقط زمانی ممکن است که دهنه دستگاه اجازه ورود دستگاه را بدهد. حتما هنگام سفارش ابعاد بزرگترین محصول خود را به کارشناس فروش اعلام کنید تا با توجه به آن دستگاه ساخته شود. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تعداد فن بیشتر

محصولات بعد از اینکه واردکوره شدند، در معرض حرارت بالا قرار میگیرند. این حرارت باعث میشود تا نایلون دور محصول جمع یا اصطلاحا شرینک شود . بعد از اینکه محصول از تونل خارج شد حرارت بالایی دارد و برای اینکه اپراتور به راحتی بتواند آن را جابه جا کند در انتهای تونل فن نصب میشود تا عملیات خنک کردن را انجام دهد. قطعا محصول بزرگتر نیاز به حداقل 3یا 4فن دارد تا بتواند کارخود را بدرستی انجام دهد.

کارتن های بسته بندی لوازم خانگی

مزایای شیرینگ لوازم سنگین با دستگاه

شاید در اولین نگاه بسته بندی لوازم سنگین مانند مبل و لباسشویی به صورت دستی آسانتر بنظر برسد اما اینطور نیست. در بخش زیر مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ لوازم خانگی را برایتان شرح داده ایم:

  • نایلون دستگاه برش میخورد و با حرارت بالا گرم میشود و بسته بندی محکم و تمیز تر بنظر میرسد.
  • در بسته بندی دستی باید از موادی مانند چسب استفاده شود که نایلون را بچسباندو امکان دارد این مواد روی محصول ریخته و به آن آسیب بزند.
  • قطعا با دستگاه میتوانید بسیار سریعتر و دقیقتر کار پک را انجام دهید. دستگاه شیرینگ اتومات بدلیل داشتن جک پیش برنده کار بسته بندی را خیلی سریعتر انجام میدهد.
  • بسته بندی دستی بدلیل وزن بالای محصول خطرناک است و ممکن است اپراتور در حین کار آسیب ببیند.
  • شیرینگ با دستگاه نوعی پلمپ محسوب میشود که به مشتری این اطمینان را میدهد که دستگاه قبلا استفاده نشده.
  • معمولا لوازم خانگی با کارتن بسته بندی میشوند اما این نوع کالا در برابر ضربه و رطوبت مقاوم نیست و حتی ممکن است از بخش پایینی بدلیل وزن زیاد باز شود. شیرینگ کردن کارتن کیفیت پک را افزایش میدهد.

دستگاه تونلی بزرگ

سوخت دستگاه شیرینگ بزرگ

دستگاه های شیرینگ در 3نوع گازی، برقی و دوگانه تولید میشوند. دستگاه های برقی ، حرارت کوره را با المنت تامین میکنند. زمانی که کوره دستگاه بزرگتر از 4متر باشد امکان استفاده از المنت وجود ندارد چون به تعداد بالایی برای گرم کردن نیاز دارد. معمولا این گونه دستگاه ها به صورت گازسوز تولید میشوند. توجه کنید که فشار گاز منطقه شما باید بالا باشد.

خلاصه

بسته بندی محصولات بزرگ مانند لوازم خانگی، لباسشویی و مبل فقط با کارتن ریسک بالایی دارد. برای اینکه از محکم و امن بودن بسته بندی خود مطمئن شوید بهتر است دستگاه شیرینگ  یک لایه نایلون حرارتی روی کارتن قرار دهد. نایلون از نفوذ رطوبت سرما و گرما به محصول شما جلوگیری میکند و میتوانید زمان بیشتری آن را در انبار نگه دارید.