وبلاگ

معرفی برخی از مشتریان مجموعه ایران پک

مشتریان ایران پک

دستگاه شیرینگ پک تقریبا در تمامی کارخانجات و صنایع نه تنها کاربرد دارد بلکه ضروری است. امروزه اگر محصول بدون بسته بندی مناسب به دست مشتری برسد امکان نارضایتی بالا رفته و ممکن است محصول مرجوع شود. برخی از کشور های همسایه کیفیت بسته بندی کالاهای وارداتی خود را بررسی میکنند و اگر مناسب نباشد اجازه ورود نمیدهند.

مجموعه ایران پک سالهاست در زمینه تولید تخصصی دستگاه شیرینگ پک فعالیت میکند و دستگاه های تولیدی خود را به سراسر ایران و برخی از کشور های همسایه ارسال نموده است. قصد داریم در این مقاله برخی از شرکت های بزرگی که از دستگاه های شیرینگ ایران پک استفاده میکنند را معرفی کنیم.

مشتریان دستگاه شیرینگ پک

ایران پک با داشتن بیش از 50سال تجربه در زمینه تولید تخصصی دستگاه های شیرینگ پک در خدمت شما عزیزان است. علاوه بر دستگاه های بسته بندی، شما میتوانید انواع پرکن مایعات و نایلون شیرینگ را نیز از ما تهیه کنید.در ادامه برخی از کارخانه هایی را که از ایران پک، دستگاه تهیه کرده اند را معرفی میکنیم.

گروه صنعتی باراکا

شرکت باراکا یکی از قدیمی ترین مجموعه های تولید شکلات در ایران است و توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند. این کارخانه، از دستگاه شیرینگ پک تونلی برای بسته بندی نهایی جعبه های شکلات استفاده میکند. اگر بسته های کاکائو و شکلات فقط یکبار بسته بندی شوند، امکان آسیب دیدن محصول وجود دارد و ممکن است در معرض آلودگی قرار بگیرد اما بسته بندی دوباره با نایلون این احتمال را از بین میبرد.

شکلات باراکا

شرکت صنعتی زرماکارون

زرماکارون یک کارخانه تولید کنندهٔ مواد غذایی بر پایهٔ آرد وغلات است. این شرکت در زمینه تولید و بسته بندی محصولاتی مانند ماکارونی، پاستا، رشته آش و انواع پودرکیک فعالیت دارد. شرکت زرماکارون برای بسته بندی موادی که یکبار بسته بندی شده از دستگاه شیرینگ استفاده میکند. با اینکار جابه جایی محصول تسهیل شده و فرایند ارسال محصول سریعتر انجام میشود.زر ماکارون

شرکت داروسازی اکسیر

شرکت داروسازی اکسیر به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تولیدکنندگان دارویی کشور در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد. این شرکت در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است و یکی از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است. محصولات این شرکت شامل مواد دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول ،شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می باشد. بعد از اینکه فراورده های دارویی بسته بندی شدند، با دستگاه شیرینگ در جعبه های100تایی پک میشوند.

شرکت اکسیر

صنایع شیمیایی رازی

صنایع شیمیایی رازی از سال 1359 در عرصه تولید انواع چسبهای صنعتی،خانگی و بسته بندی فعالیت میکند. کارخانه و دفتر مرکزی این شرکت در استان البرز واقع شده است. محصولات شیمیایی یکی از موادی هستند که به طور قطع به بسته بندی مجدد نیاز دارند تا در صورت خراب شده کارتن اولیه، محتویات آن به بیرون نشت نکند.

شرکت رازی

استفاده از دستگاه شیرینگ پک مناسب اهمیت زیادی در اراِه درست محصول به مشتری دارد و توصیه میشود که از تولیدی های معتبر تهیه شود. تمامی دستگاه های ایران پک دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان هستند. برای انتخاب دستگاه مناسب محصول خود میتوانید با ما تماس بگیرید.